uslugi-wirtualna-rzeczywistość

Organizując eventy lub targi musimy wciąż zaskakiwać, dlatego wymaga się od nas ciągłego poszukiwania nowości, które zwrócą uwagę na produkt, firmę i pokażą nasze innowacyjne podejście do promocji i marketingu. Jeżeli chcemy zatem zostać dobrze zapamiętani, musimy szukać oryginalnych, czasem niekonwencjonalnych pomysłów, które na długo zostaną w pamięci naszych klientów. Właśnie tutaj przychodzi nam z pomocą wirtualna oraz rozszerzona rzeczywistość w branży eventowej. Sprawdź kilka propozycji jak wywołać ,,efekt wow" u swoich partnerów :)

 

1. Prezentacja własnego produktu za pomocą Wirtualnej Rzeczywistości

 

Prezentacja produktu to jeden z najważniejszych elementów promocji na targach. Właśnie dlatego bierzemy w nich udział, aby pochwalić się tym, co produkujemy lub sprzedajemy. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy jesteśmy producentami ogromnych maszyn budowlanych lub rolniczych, lub mamy kilkanaście modeli drogich samochodów, a koszty transportu i wynajmu powierzchni znacznie przekraczają nasze możliwości? Doskonałym rozwiązaniem powyższych problemów jest wirtualna rzeczywistość (VR) lub rozszerzona rzeczywistość (AR), dzięki którym po założeniu specjalnych gogli możemy bez przeszkód przenieść się w wirtualny świat i oglądać nawet największy lub najbardziej skomplikowany produkt. Działa to również w drugą stronę, gdy chcemy przedstawić coś mikroskopijnego jak na przykład microchipy. Dzięki możliwościom oferowanym przez najnowsze technologie mogą one zostać powiększone do dowolnych rozmiarów. Tego typu prezentacje produktowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród uczestników przeróżnych targów. 

 

 

 

2. Rozszerzona rzeczywistość, czyli Twój produkt w niezwykłej odsłonie

 

A co zrobić, kiedy nie posiadamy specjalnych gogli? W takiej sytuacji możliwe jest użycie zwykłego tabletu lub smartfona, który każdy ma w swojej kieszeni i przedstawienie produktu za pomocą rozszerzonej rzeczywistości, czyli AR. W tym przypadku przedmiot zaraz po kliknięciu pojawi się na ekranie telefonu prezentując nie tylko jego wygląd, ale także możliwości. Dzięki temu przestrzeń dopasowuje się do naszego produktu lub projektu, a nie odwrotnie.

 


3. Wykorzystaj rozszerzoną rzeczywistość podczas prezentacji

 

Rozszerzona rzeczywistość może być doskonałym uzupełnieniem publicznych wystąpień i działać jako element zaskoczenia. Nie od dziś wiadomo, że to obraz jest najszybciej docierającym do człowieka rodzajem informacji. Dlaczego więc nie wykorzystać tego faktu tworząc wizualizacje, które na długo zostaną zapamiętane przez publiczność? Przecież nawet najbardziej skomplikowane tematy i zagadnienia mogą stać się przejrzyste i zrozumiałe gdy pokażemy je w wirtualnej rzeczywistości. 

 

 


4. Spotkanie w wirtualnej przestrzeni

 

Zawsze chciałeś spotkać się z kimś twarzą w twarz, nawet jeśli ta osoba na co dzień znajduje się na drugiej półkuli? Wirtualna rzeczywistość w końcu nam to umożliwia i dziś możemy spotkać się z ludźmi, którzy fizycznie znajdują się w zupełnie innym miejscu. Za pomocą kamery 360 stopni możemy sprawić, że dana osoba będzie w centrum naszych zdarzeń. Taką technologię można wykorzystać podczas naszego wydarzenia, targów, spotkań firmowych lub organizując konferencję prasową dla dziennikarzy. Dzięki wirtualnej rzeczywistości odległość przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.

 

 

 

 

5. Wirtualny awatar

 

A może zrobimy wirtualny krok w przód i po prostu spotkamy się w wirtualnym świecie z możliwością popatrzenia sobie w oczy? Technologicznie jest to jak najbardziej możliwe a ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia, co udowadnia twórca Facebooka Mark Zuckerberg. Podczas jednej ze swoichj konferencji Mark na oczach widzów spotkał się z.... awatarami współpracowników. Sprawdź jak łatwo technologia może dowolnie kształtować rzeczywistość, szczególnie tą wirtualną.

 


6. Wirtualne szkolenia

 

Gdy chcemy się czegoś nauczyć nie wystarczy nam jedynie przeczytanie opisów czynności. Najlepiej sprawdzić wszystko w praktyce! Również w tym przypadku wirtualna rzeczywistość daje spore pole do popisu. Taka technologia doskonale sprawdza się podczas szkoleń i dokładnie wyjaśnia działanie danych urządzeń czy procesów. Sprawdź jak przyjemna i przystępna może być nauka.

 

 

 

 

7. Prawdziwa zabawa dla każdego

 

 

Wirtualna rzeczywistość może być też niezwykłym źródłem niesamowitej i niezapomnianej rozrywki, której możemy doświadczyć na przykład w przypadku gier pozwalających nam na eksplorację nieznanych światów. Możemy także skorzystać ze spersonalizowanych aplikacji, które będą nawiązywać do naszej branży, a zaproszonym gościom zapewnią unikalne doświadczenia. To właśnie nietypowe doznania mogą być furtką sprzedażową dla naszego produktu. Ciekawym przykładem jest przedsięwzięcie linii lotniczych Lufthansa, które podczas jednego ze swoich eventów zapewniły klientom możliwośc wzięcia udziału w niezwykłej podróży.

 

 

Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość mogą mieć miliony zastosowań w branży eventowej, a powyższe przykłady to tylko namiastka pomysłów na ich wykorzystanie. Jeżeli szukacie niezwykłej atrakcji na swój event lub chcecie w ciekawy sposób zaprezentować swój produkt, skontaktujcie się z nami. Studio Qverty specjalizuje się bowiem w organizacji eventów z wykorzystaniem wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

 


       Jakub Machała -  dziennikarz, copywriter, specjalista ds. e-marketingu.

      Miłośnik nowych technologii, który pamięta jeszcze czasy kaset magnetofonowych.

      Lubi dobrą muzykę, dobrą literaturę i dobrych ludzi.

Obrazek wirtualne budowanie

7 sposobów na wykorzystanie technologii AR i VR w branży eventowej

PL

EN

O NAS

USŁUGI

PORTFOLIO

NEWS

KONTAKT

EVENTY

@ 2017 QVERTY - STUDIO WIRTUALNEJ I ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

Wspiera nas: mojoapps.co & physical.toys

 +48 692 476 750

 

hello@qverty.com

WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

MASZ PYTANIA?

CHĘTNIE ODPOWIEMY!

Logo Qverty

Qverty to profesjonalne studio tworzące aplikacje oraz gry w rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Przygotowujemy dedykowane rozwiązania dla firm z branży nieruchomości, marketingu, e-commerce, medycznej oraz wielu innych. Nasze aplikacje działają na HTC Vive, Microsoft Hololens, Oculus Rift, Samsung Gear VR oraz Google Cardboard.

+48 692 476 750

 

hello@qverty.com